petek, 17. april 2009

Sovražim.


Ko rečeš, da je res, pa ni.
Ko mi poveš nekaj kar prizadene.
Ko ste eni/e taki/e, da n morš vrjet skom se jst.
To, da mata (oba) tak lpe očke.
To, da mi ne vrjameš.
Ker ne misliš z glavo.
Ko majo eni kao neprestano gužvo.
To, da se mi trenutno nč ne da.
To, da sem upala, upala in upala.
To, da sem si želela, da bi blo use tak, da lahk rečeš: Ah, FRIENDS.
To da ste/so/je taki/taki/tak/taka.
To, da včasih mislim sam o tem.
Ko eni rečejo tisto besedo, ko full prizadene.
To, da se ta občutek spet vrača na svoje mesto.
To, da je minilo že skor 14 let.
To, da mi je počil najlubši balon, mavrično pisan balon.
To, da je vse zadnje čase tak čudno.
To, da sta tak beautiful (Akon - njegov singl).
To, da je primitivna.
To, da ne morm v svoji glavi prestavt na Ignore.
To, da je že res preveč tega.
To, ko ne uporablja smaile.
To, da je jutri napovedan dež.
To, da spet nism vidla mavrice.
To, da je sonček (že) utrujen.
To, da mi ne dovoli/dovolijo.
To, da je človk dobr, dokler ga ne spoznaš.
To, da mam neprestano željo po potovanju.
To, da je vse za en ****.. (Tut ti, ja!).
To, da sem zdej prav zagreta za pisanje objave, ampk me prsti enostauno bubajo.
To, da I think I am in love.
To, da je ta zgornji stavk še vedno na 50%-50%.
To, da bo kmal pondelk.
To... (nwm ka bi več napisala.. :P)

P.S.: Izliv čustev. Alpa tak neki :D ..

Łada mam<33

Gaga.. :D

0 +3795=X: