sreda, 15. april 2009

NOT ME. YOU.

Naslov - ne vem zaka takšn.
Objava - mogoče brez kakršnegakoli pomena.
Dan - dopoldan tečn za crknt (gos), popoldan dogaja.
Moj blog - revež: skor dva tedna ni vidu nobene objavee.
Jst - vesela in nekak nwm kakšna.
Ti - kdo pa si?
Mojih deset zapestnic na roki - rVm.
Moja tri prstana - enga bom vrgla.
Šola - gre, gre.
Jutri - se mogoč javim neki (ključna beseda MOGOČ).
Živim - že skor 5000 dni in skor 4 milijone ur (sama zračunala :D).
Sonček - ah, končno se je zbudu.
Dež - malo miru.
Sreda - ah, še dva dni do vikenda.
Vikend - kmal je pondelk.
Kmalu - pišemo geografijo.
I - I think I am in love. NOT.
NOT - not.
On - mi je ušeč.
Slika - je še vedno slika.
Messenger - kdo še žiu?
Dežurna - js bla dans.
Dežurstvo - mahh, jojjjj, tečno za crknt.
Gospodinjski dan - fala bogu sem dežurala.
Šivanje gumbov - v redu mi gre.
Beyonce: HALO - malo dobre muske.
Jutri četrtek - spet geo in fiz in mat.
Angleščina - javla se in 5 dubla.
Slovka - šit; če me upraša...
Matematka - ne smem kalkulatorja pozabt.
Fizika - kaj je vzvod?
Geografija - trenutno v Avstraliji.
Janja - včeri dopolnla 14 let (usee naii*)
Danes - bi šla js spat.
Knjige - ah, čakajo.
Zvezek za slovko - nouga morm kupt.
Muska - vsaj neki dobrga.
Moje misli - kreativna zmešnjava.

Vas - mam rada. <33
Njega - tudi. <33

0 +3795=X: