sreda, 13. maj 2009

You

are such a fool.

Stavek ni namenjen vam. Vrjemte. In ni le naslov. Je resnica. True.

No. Današnji dan je biu vredu. Seveda če damo cut it out dopoldan, ker smo mel gospodinjski dan. Obutev, reklama, spraševanje, živča tičr... :S

Ampk; še dober, da sem se lahk pominala z mojo Dajano (<33) ceu cajt. Menle smo se o vsem mogočem.. About: friendship, love, problems... :))

Pol. 6. uro sem mela prosto, ker sem mogla met 7. uro dojč (nemščino). In ka sem delala šesto uro? Spala v knjižnici. Lahk povem, da mi je prav pasala. Sam, da sm pol celo uro zehala na dojču. Ah. :D

Torej. Domou sem prišla ob 14.30h. Šla u trgovino, pa na sprehod, pa tam in tamm... In tuki zgubila dve uri in pou.

Pol nwm. Geografijo sem se kao neki učila, ker jutr pišemo Avstralijo, Novo Zelandijo in Oceanija. U petek pa zgodovino. Pa še fiziko sprašuje. :S

No. Ja. Dan je biu vredi.. Najbolj navdušena sem nad eno novico (,ki še ni 100% sigurna!!). No; zvedla sem (še sama nwm kak), da bo septembra še nekdo pršu k nam, v naš razred. Točneje - EN. :))

Lepo, lepo. Seveda.

Trenutno poslušam:

IN FOR DA KILL
I'M NOT ALONE
SHOW ME LOVE
.. pa še kej ..

Lada vas mam. Seveda. <33

Dragana. :D

0 +3795=X: