sobota, 25. april 2009

Jaa. Da vsaj. :)

''Tik pok tik tik, se je oglasila, danes, zaželena budilka. Zbudila sem se z nasmehom. Vedela sem, kaj me čaka. Namreč; pri nas doma že cel mesec potekajo priprave na potovanje okoli sveta. Wow. Ja. Okoli sveta. Okoli sveta okoli sveta okoli sveta, mi je odmevalo v glavi. Okoli sveta - vse, kar na tem svetu sploh obstaja bom videla v tako kratkem času. V enem letu. Doma smo se pogovarjli tudi o tem, da bi ostali živetu v Avstraliji, točneje v Sydneyu, Brisbanu, Perthu ali pa Melbournu. Ampak jaz sem se naenkrat spomnila enega zelo dobrega filma (ne poznam točnega naslova), ki naj bi se imenoval laguna... al tak nekak. V glavnem; v mislih sem imela koralni greben (če vete ka mislim) in pač laguno. Ampak; v očeh mačke, moje prelepe, predrage, Mimike, mačkice, sem videla pogled tigra. Tigra? Ahha. Takoj sem vedela, da si ona najprej želi v Azijo. Verjetno bolj na jugozahod ali pa v Indijo, ker tam naj bi živeli tigri. Po moje si jih želi spoznati. Čisto iskreno; jaz bi šla na Kitajsko, najprej. Kitajski zid je zame tak zanimiva stvar, čudna stvar. Ampak; seveda, kot vedno; sestra je predlagala Afriko. Jaz sem se kot nora režala; kaj bo pa ona z Afriko??!. Povedla sem ji, da 100% ne bo prijetno presenečena nad savano, kot naše ''bivališče'' za nekaj dni. Mama je pa naju mirila in rekla, da je, zaenkrat, Severna Amerika perfektna odločitev. Že v naprej je vedela skoraj listo vse o vsaki od 52 držav v ZDA, npr. Florido in Disneyland. In ta velemesta... New York, Washingtong, ... Na Canado tudi ni pozabila. Oči je pa v mislih imel veliko toplejše kraje. Priznam; strinjala sem se z njim. Južna Amerika in ta prekleto lepa Brazilija, pa še Argentina, kaj pa Kolumbija? Ah. Vse je tak ... tak lepo, čudno, enostuno enkratno. IN RES - NISMO SE MOGLI ODLOČITI. Nato sem jaz (seveda... le kaj bi oni brez mene?! :D) vzkliknila Evropa!! Itak. Naša lepa, stara Evropa. Komaj sem jim dopovedala, da je obisk celotne Evrope, zaenkrat, odlična destinacija za res začetno stanje našega potovanja po svetu. In tako smo se odpravili najprej Španijo (brez mene res ni nič :D), sestra je potem predlagala še Portugalsko, mama pa Švedsko. Z očijem sva hotela v Grčijo, Mimi pa najbrž v Norveško, saj od tam izvira njena pasma - norveška pasma mačk. Nekak smo se zmenil in in in ... prepotovali celo Evropo, si ogledli use use use, čisto useeee.!! Nato je sledilo še tole: Avstralija, S. in J. Amerika, Afrika in Azija... celo o Antartiki smo razmišljal. Bilo je krasno. Rada bi to ponovila.<33.''

Še zdaj, če bi lahko, seveda. Ker... trenutno pišem objavo na moj blog o mojih sanjah, da bi potovala po svetu. Ampak; to ni konec mojih sanj in želja; trudila se bom, da bo to nekoč resnično življenje... :)) <33

P.S.: koji sm js talent, ej. !! :D
P.S.2.: opozarjam vse tiste, ki so prebrali tole objavo, da je to unikatna umetnost, natipkana na računalniku in da so to le želje in sanje.
ŽELJE IN SANJE... ŽELJE IN SNAJE... ŽELJE IN SANJE... želje sanje spim želim sanjam potujem ...

ŁVM.<33

DRAGANA.:D.

3 +3795=X:

DragaNa pravi ...

talent ni kej. xD

ka ve kdo kak se nalož predvajalnik glasbe na blog?? tnx for help.!! :D

čaoo<33

eva. pravi ...

Sultan.
Washington, ZDA. <3


(sicer nism brala ker si res zajebana na dougih objavah. ;*)

DragaNa pravi ...

kak to misliiš?? :P :))